poniedziałek, 19 stycznia 2009

NESCAFE



Wraz ze wzrostem na polskim rynku spożycia kawy rozpuszczalnej kawa NESCAFE stała się ikoną kawy rozpuszczalnej. NESCAFE w swoim asortymencie posiada również kawy z segmentu premium czyli NESCAFE Gold oraz NESCAFE Expresso. Wzrost rosnącego zaufania do kaw rozpuszczalnych rośnie z powodu bardzo dobrej jakości oraz łatwości przyrządzenia. NESCAFE to jedyna marka, która jest obecna w 140 krajach na świecie. Po kawę NESCAFE sięgają zarówno dojrzali konsumenci jak i młodzież. Przełom dla marki było wykreowane produktu kawy cappuccino - kawę instant należącą do segmentu mieszanek kawowych.

ASORTYMENT:
  1. NESCAFE CLASSIC popularna kawa na co dzień, idealna pobudzenie.
  2. NESCAFE GOLD najwyższej jakości o wyjątkowy bogatym smaku i aromacie dla koneserów ceniących zmysłowe doznania kawowe.
  3. NESCAFE EXPESSO mocna czarna kawa i intensywna, doskonale pobudzająca i poprawiająca koncentrację.
  4. NESCAFE CLASSIC 3w1 gotowa mieszanka kawy, doskonale skomponowana o łagodnym i słodkim smaku. Jest propozycją dla wszystkich, którzy chcą połączyli przyjemność picia swojej ulubionej kawy z wygodną i łatwością jej przyrządzania.
Kawy NESCAFE dostępne są w różnych wartościach wagowych, od jednorazowych saszetek 2 gramowych do 200 gramowych słoików. Do popularności kawy przyczyniła się jej łatwa dostępność zarówno w cateringu jak i szeroko dostępnych maszynach do kawy. Dzięki temu możliwość dostępu do nie jest szeroko od stacji benzynowej, przez metro, sklepy czy salony fryzierskie. Z czasem zmieniła się kultura spożywania kawy i obecnie coraz częściej pijemy ją poza domem. Kawa NESCAFE pozwala na przejście ze stanu porannego zaspania do pozytywnego obudzenia. Dzięki niej czujemy się gotowi na sprostowanie każdego wydarzenia danego dnia.

Brak komentarzy:

Ściąganie i chomikowanie plików